Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
7 komentarzy Szufladki : , ,
Tak na szybko : jesli ktos jeszcze nie byl na blogu forumowym to niech zaluje, bo tam wysyp cudnych prac z listopada [nawet Muma sie zalapala na miejsce trzecie, z czego cieszy sie przeogromnie i dziko :D].
Co jeszcze ... Dzis rano ukonczona zostala imieninowa kartka dla B. Mnie sie tam nawet podoba [co oznacza, ze albo w koncu COS MI TAM WYCHODZI, albo ze robie sie coraz mniej krytyczna wobec samej siebie ...] - samej obdarowanej chyba mniej przypadla do gustu .... ;/ no coz ... niektorzy to wola dostac cos kupnego i oo :P

darmowy hosting obrazków
 

This Post has 7 Comments

4 grudnia 2008 23:03

PIĘKNA! i bardzo pracochłonna, te wszystkie guziczki... ślicznie wygląda drzewko! i tutaj i na nagrodzonym scrapiku - gratuluję :)



5 grudnia 2008 10:05

te drzewko guziczkowe jest cudne! Muma nie martw się -ja mam urodziny w sierpniu-byłabym mega uszczęśliwiona z takiej kartki :) ;))


Anonimowy

5 grudnia 2008 16:13

przeciez ta kartka jest sliczna ja osobiscie jestem maniaczka takich wlasnie rzeczy buziaki dla was :) no i odezwij sie czasem ula z michalkiem



5 grudnia 2008 16:13

Świetny pomysł z guzikowym drzewem :)
Mam nadzieję, że się nie pogniewasz gdy kiedyś je odgapię od Ciebie :*



6 grudnia 2008 04:37

mollik - dziekuje bardzo :*
anita22 - :D hehehe zapisane ;)
ula - wyslalam maila :)
rudlis - :D bedzie mi bardzo milo :D



6 grudnia 2008 09:50

Śliczna ta kartka - znowu urzekło mnie guzikowe drzewo...

a jak ktoś się nie zna to już jego strata - ja bym tam skakała z radości jakby ktoś chciał mi dawać takie piękne, ręcznie robione cuda....



8 grudnia 2008 22:15

czarna inez vell agii --> hehe no ja tez :D
dziekuje :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post