Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
3 komentarzy Szufladki : , , ,
Cos tam kiedys wspominalam, ze troche eksperymentuje z tuszami distress - tzn probuje - glownie barwiac papier pod tla, ostatnio nawet tuszowalam brzegi fotki ;) Jakis czas temu zrobilam pierwsza taka moja kartke - zabarwilam biale papiery, machnelam kwiatucha puncherowego, do tego troche wytlaczanych napisow .... I wyszlo cos takiego -

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

I musze powiedziec, ze nawet jestem zadowolona z efektu - ja, ktora tak krytycznie podchodzi do prac wlasnych buahahaha ;)
I wiecie co? Te tusze to rewelacja ! I w moim przypadku - milosc od pierwszego dotkniecia tyh malych pudeleczek ;) Po cichu marze, ze uda mi sie zkompletowac wszystkie kolory [dobrze, ze moj K. tego nie czyta buahaha].
Karta zrobiona z mysla o moim K. - taka bez okazji - bo On sie tak fajnie zachwyca tym wszystkim, co zrobie :)


A z cyklu `muzycznie`to dzis bedzie cos, co wpadlo mi w ucho wczoraj i tak sobie siedzi i siedzi i ooo:




Pees. A Muma sie wlasnie przed chwila obudzila i z niedowierzaniem stwierdzila, ze to juz grudzien .... Boszzzz ... I az chcialoby sie ryknac: niech ktos zatrzyma w koncu swiat, bo ja nie wyrabiam .....
 

This Post has 3 Comments

1 grudnia 2008 16:15

ah kawałek znam i lubię

o kartce już się wypowiadałam ;)



2 grudnia 2008 10:47

bardzo fajna i ciekawa
:)



3 grudnia 2008 14:45

piękna kartka! śliczne tło i kwiatki ;)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post