Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
7 komentarzy Szufladki : , , , , , ,
 _________________________________________
Scrap - w zalozeniu taki iscie wiosenny mial byc ;) - wg tej cudnej mapki z bloga Temporelles.


The best of times ...

The best of times - details


Szlaczek motylkowy podpatrzony u Ani-Marii, dokladniej w jej ostatniej wiosennej pracy, ooo tej :)))
W uzyciu Marie Antoinette z ILS. Zdjecie Oli oscrapowane juz po raz kolejny [nowych zdjec ogrodowych brak, wiec ratuje sie tym co mam haha ;))) ].



A na koniec troche inspiracji craftowych - taka mobilizacja dla mnie, zeby wrocic do igly, filcu i szycia ;))) Troche juz pomyslow jest, gorzej z czasem, ale na dniach cos uszytego na pewno pokaze - co - na razie cichoo sza  ;))))



a little inspirations for April II

1. Pile O' Pincushions, 2. Felt Camera, 3. done!!, 4. Jagna garland, 5. Dangle Houses?, 6. domek, 7. Cactus Pincushions, 8. Cupcake Pincushion, 9. Handmade felt donut / doughnut cakes with brad sprinkles crafts, 10. stack, 11. Some new felt to try..., 12. Teacup, 13. kieszeń , 14. Wally the Watermelon Dogs!, 15. 10 digit ISBN 4861912016 13 digit ISBN 9784861912016img1, 16. fa la la la felt

 Prawda, ze cudne? {slinotok} Ide odkurzac swoje zasoby filcu ;))))

Sciskam mocno :***
M.
 

This Post has 7 Comments

6 kwietnia 2010 21:55

jak dla mnie to scrap jest boskie! cudowne wykonanie i śliczna dziewczynka!
a filcowo to i mnie przy okazji zainspirowałaś ;)



6 kwietnia 2010 22:28

scrap śliczny, motylek też :)
a inspiracje, echhhh, cudne :)

ps
strasznie ciężko u CIebie znaleźć komentarze... albo tylko ja nie umiem :D



6 kwietnia 2010 22:31

dziewczyny :***

Mollik - hahaha bo nie ma linku do komentarzy ;))) namieszalam w kodzie {wstydzioch} i teraz, zeby zostawic komentarz po prostu trza w tytul posta kliknac, innej opcji poki co nie ma :(



7 kwietnia 2010 07:02

Natłok koloru - też ślinotok zaatakował !!! Motyle rulez!!



7 kwietnia 2010 07:24

cudny!!



7 kwietnia 2010 10:23

i wyszedł wiosenny :)
a tymi filcami to Ty, babo jedna, nie kuś :)
ja już i tak na nic nie mam czasu...



7 kwietnia 2010 10:34

cudnie tu
i praca urocza :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post