Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
12 komentarzy Szufladki : , , , , , ,
 __________________________________

Kolejna odslona marcowego kitu ILS
LO na bazie papieru pakowego. Jako ciekawostke powiem, ze wszystkie przeszycia na tym scrapie sa ... oszukane hahahah nauczona doswiadczeniem - ekhe ekhe - juz wiem, ze papieru pakowego lepiej nie szyc .... zwlaszcza moja maszyna :/

Be_yourself


I ku przypomnieniu sobie, ze czas nagli - karteczka wielkanocna. Mam dokladnie juz zaplanowane jak kartki maja wygladac i komu je wysle, ale .... ciagle cos mi stoi na przeszkodzie, zeby je w koncu zrobic ..... hmmm ....




A na koniec kawalek, ktory ostatnio moge sluchac na okraglo - potwierdzenie faktu, ze stara milosc nie rdzewieje :)))





Sciskam mocno i ide szukac tego swego natchnienia, co mi sie gdzies podzialo ... echhhh ...

:*****
 

This Post has 12 Comments

5 marca 2010 22:01

haha a nie wygladaja ze oszukane;P
bardzo mi sie ten podoba
ja Cie kiedys liftnę ,zobaczysz:P



5 marca 2010 22:10

hahaha liftuj, liftuj ;P buziaki :**



5 marca 2010 22:19

Haha, perfekcyjnie podrabiasz maszynę do szycia:) Masz szansę zostać słynnym fałszerzem :)
Bardzo fajny, radosny scrap. Przyznam, że strasznie Ci zazdroszczę tego, że wiesz jak maja wyglądać kartki :) Mnie wena opuściła potajemnie i nie wiem gdzie zołzy szukać :)



5 marca 2010 22:37

Fantastyczny scrap a kartka rewelacyjna!



6 marca 2010 05:40

Florens haha ale to latwe jest ;)) robisz najpierw dziurki igla,a potem laczysz je czarnym zelopisem :)))) powrotu weny :**

Martyna dzieki wielkie ! :**



6 marca 2010 09:13

alez się dzieje!!! mrrrrr - uwielbiam!



6 marca 2010 14:50

:***



7 marca 2010 16:33

cudny oszukany scrap ahahyaha

uwielbiam Cię :P :*:*:*


uwielbiam twoje kolorowe scrapy i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia


Cudniasty scrap!!!
Uwielbiam Twój artystyczny nieład na pracach :D
Kartelucha jest świetna!!!
Te kolory... mrrr...
:***


dul

9 marca 2010 10:30

Nie wpadłabym na to, żeby wykorzystać ten papier do kartki wielkanocnej - wyszło świetnie, śliczna jest.



9 marca 2010 11:24

świetne prace :)

Zapraszam do mnie po wyróżnienie


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post