Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , ,
... a na pewno taka jedna ;) co to uwielbia bawic sie moimi stemplami, wstazkami i cala reszta :) a ostatnio nawet dzielnie asystowala podczas chlapania farba haha starajac sie wyrwac mi pedzle i zrobic to po swojemu :)))



Baza scrapa to papier z kolekcji ILS - Herbaciany Ogrod. To taka moja pierwsza praca z tymi papierami, ale na pewno nie ostatnia ! Scrap oprawiony w ramke swietnie wkomponowal mi sie w limonkowe sciany naszego pokoju :))


Ogromnie dziekuje za wszystkie zyczenia urodzinowe :**** Nawet nie wiecie, jak bardzo wzruszyly mnie te wszystkie maile z zyczeniami, komentarze, te wszystkie wiadomosci na nk i komentarze w profilu :)))) Dziekuje wszystkim i kazdemu z osobna :****


Buziole :***
 

This Post has 8 Comments

12 lutego 2010 09:00

ah jak się cieszę,że Mumowe bałagany wróciły :P
wiosnę mi kochana przyciągnij-więcej kolorów!!!!!!!!!!
słodka ta mała scraperka :)



12 lutego 2010 10:05

cudny bałaganik :D



12 lutego 2010 10:44

ah ah ah ,się przyszłam pozachwycać:)



12 lutego 2010 16:18

superaśny!!!!



12 lutego 2010 21:53

To się nazywa mumistyczny bałagan!!!! bomba:)



13 lutego 2010 17:06

I love this, Magda!
Every piece is so dainty and sweet and the photo is BEAUTIFUL ;)
Big hugs,
Nora



14 lutego 2010 10:02

Kiedy zobaczyłam ten papier po raz pierwszy pomyślałam, że nie umiałabym go wykorzystać, a tu prosze, jaka piękna praca!


dul

14 lutego 2010 11:57

Uwielbiam scrapy z tak dużą ilością szczegółów/bajerów :).


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post