Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , ,
... notes i kartka ... tym razem dla Ali :) Nie mam przyjemnosci znania Ali osobiscie a osoba zamawiajaca nie chciala mi za bardzo pomoc przy pracy ;P, tak wiec wyszla czysta wariacja i pozostaje mi tylko wierzyc, ze jednak sie spodoba ;p








Tym razem pod nozyczki poszla nowa Amber z ILS . I musze przyznac, ze taka jej wersja bardziej przypadla mi do gustu :))

Wybaczcie koszmarne zdjecia {wstydzioch}, ale nie dosc, ze mam problem z monitorem {ciemnosc widze, ciemnosc :/ }, to jeszcze ten brak slonca :/ ......

Milego dnia :**
 

This Post has 8 Comments

26 lutego 2010 07:31

no kochana ja bym byla zachwycona!sliczne



26 lutego 2010 08:16

napewno się spodoba! no mi tam się bardzo podoba :)



26 lutego 2010 08:30

ja trochę nie mogę się oswoić z mocą reedycyjnego papieru Amber, choć zamierzam już niedługo dokładnie ten, który Ty użyłaś - zastosować w scrapmapkowym wyzwaniu :)

współczuję ciemności, choć, jeśli to tylko ciemność monitorowa, to da się przeżyć, bo oczy cudnie współpracują z mózgiem!!!
śliczne rzeczy :)



26 lutego 2010 08:52

rewelacyjny komplecik



26 lutego 2010 10:08

precudne są! !!!fantastycznie energetyczne!!!!


dul

26 lutego 2010 14:47

Ciekawe połączenie Amber z dodatkami z innej bajki - niespodziewanie(?)tworzy czadową całość :).



26 lutego 2010 18:23

Bardzo podoba mi sie twój styl, jest taki kolorowy i zwariowany. :)



27 lutego 2010 00:43

:****

kornelio zatem powodzenia i udanej pracy ! :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post