Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
10 komentarzy Szufladki : , ,
... czyli moje spojrzenie, ciut zmodyfikowane, na te mapke :) ... jeszcze wersja slodko-rozowa za mna chodzi hehe, ale to moze kiedys, potem, jak juz sie scrapowo jako tako ogarne ;)




... znow znikam na troche ;)))
Buziole :****


PS. Za fajny handmade brelok do kluczy :D zrewanzuje sie w niedalekiej przyszlosci filcowym scrapuchem, tudziez innym mumowym wytworem - ktos chetny ? :))))


M.
 

This Post has 10 Comments

1 października 2009 09:32

Muma jakkolwiek to robisz jesteś moim natchnieniem :P pewnie pakt jakiś z diabłem zawarłaś :P twoje scrapy są obłędne!

a to brelokos do niu kluczy ? :P Matka ci skubnie coś :P będziesz mieć po tym poście 500 breloków pewnie haha-a ja mam dług u ciebie to ci coś wydziobię :*



1 października 2009 09:36

Mumuś, cudniaszczy jak zawsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Obejrzałam dziś całą Twoją galeryjkę, mogłabym ją obejrzeć jeszcze nie raz i wiesz co - za oknem pada, spać mi się chce tak że trzecia kawa nie pomaga a po randce z Twoimi pracami ... jestem naładowana że hej !!! Dzięki - buziole :)



1 października 2009 11:03

Mumuś jedziesz po bandzie bez trzymanek. Uwielbiam te Twoje bananowe (na gębie :P) prace!

:D

yyyy co do breloka... to ja chyba niezbyt kumata w tych klimatach jestem ahahah :D



1 października 2009 20:42

Cudniasty scrap!!!
Jak zawsze naładowany toną ergii i radości :) (.. kolorów zresztą też ;))



1 października 2009 21:06

Anita {wstydzioch} kochana jestes hahah :*** A za brelok dziekowac, dziekowac :*** juz sie go doczekac nie moge :D:D buziole :**

Encza - no cos Ty o.O ojej milo mi szalenie :D:D:D bardzo, bardzo !! dziekuje :***

Jasz ja tez hahahah :D dziekuje ! :***

Katharinka84 dziekuje ogromnie !! :**



1 października 2009 23:17

super scrap, świetne domki



1 października 2009 23:34

WooooW, i LOVE it ^^



2 października 2009 08:26

Naprawdę świetna interpretacja mapki, na początku się nie domyśliłam, która to, a też się chyba na nią skuszę.



2 października 2009 08:29

cudne scrapiszcze!!!!
fantastycznie radosne!!!

te domeczki śliczne!

ps. cyhyba nie umiałabym zrobić bryloczka, który wytrzymałby jakościowo dyndanie przy kluczach:)



5 października 2009 10:19

Dzieki wielkie dziewczyny !! :*****

Safo many thanks ! :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post