Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , ,
Scrap poniekad 3D - czesc elementow podklejona jest kwadracikami 3D. Pomysl z klatka podpatrzony na jednym z LO`sow Piradee, a dokladnie to na tym scrapie:) [tyle ze u mnie sznurek od klatki nie wyglada tak efektywnie, ot, tak juz wyszlo ;))) ].




.... calosc oczywiscie w oprawie moich ukochanych papierow z kolekcji Soczyste Lato z ILS :D Mam mase pomyslow na te papiery [w tym album, ale na razie cichooo sza ;)) ], tylko z czasem kiepsko :/ Oli, korzystajac z resztek dobrej pogody, caly dzien biega po ogrodzie - a ja, rzecz jasna, razem z nia [nie zebym jakos specjalnie chciala czy cos ;p ] .... tak ze wieczorem najczescej jestem juz polzywa ;))
Na razie adres bez zmian - bo nikomu sie nie spieszy i nikt nie patrzy na to, ze spieszy sie mnie :/ wrrr... :/

Trzymajcie kciuki, zeby w koncu cos ruszylo ;)

Dziekuje za wszystkie cieple slowa w komentarzach - serce mi rosnie, serce mi rosnie ! :***

Buziole i udanego nowego tygodnia :***

M.
 

This Post has 8 Comments

21 września 2009 07:43

świetny - taki energetyczny!



21 września 2009 08:13

wspaniały a te kolorki miodzio:D



21 września 2009 10:23

naprawdę twoje bałaganiarstwo kolorystyczne przyprawia mnie o nieustanny zachwyt...pięknie!



21 września 2009 14:21

Kolorowe cudo!!!
:D



21 września 2009 19:38

cudnie po stokroć!!!
a zdjęcie Córci FANTASTYCZNE!!!



22 września 2009 07:41

Piękny, kolorowy!!!

Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)


Magda mama Julki :)

22 września 2009 11:01

Nie no nie moge w to uwierzyć.... Znalazłam Cie przypadkiem u innej bloggerki :))

Pozdrawiam



24 września 2009 14:02

Cudowny (jak zwykle;) scrap, co wyzwala tylko pozytywną energię :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post