Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
12 komentarzy Szufladki : , , , , , ,
.. w scrapach ;) bo troche sie ich juz nazbieralo [dokladnie cos okolo 70 sztuk 0.O ] i ciagle mialam problem gdzie i jak je przechowywac ...
Stwor ponizszy juz byl - pierwsza proba ujarzmiania, bardzoooo niedoskonala [przewracam oczami] :



... nastepnym razem juz bede wiedziec, ze o niebo lepiej bedzie dac wieksza i sztywniejsza okladke [np. z tektury] a w srodku folie, co by scrapow nie kaleczyc dziurkaczem ... nooo ale czlowiek sie na bledach uczy, co nie? ;)

Stwor wczorajszy, juz nieco bardziej doskonaly, tak naprawde, to dumna jestem z niego przeokropnie ;))






... to prosze Panstwa jest przerobiony segregator A4, kupiony w supermarkecie za 1f hahaha Do okladki segregatora dokleilam odpowiednio przyciete kawalki tektury [gruboscia zblizonej do grubosci okladki segregatora] tak, zeby calosc dala mi wymiar ok 32x32 cm. Calosc okleilam materialem tak, ze spora czesc zachodzi jeszcze na okladki wewnetrzne, na okladki wewnetrzne grubszy papier [co by zamaskowal przebijajacy klej i dodatkowo usztywnil calosc]. Na zewnetrzna okladke tez papier, wstazki i troche pierdolek ... w srodek folie 12x12 [trzeba bylo porobic nowe dziurki, ale co tam ;)) ]. I to wszystko chyba .... ?

Zadowolona jestem jak nie wiem co, bo nie dosc, ze bardzo fajnie to wyglada, to jeszcze mam w kieszeni zaoszczedzone jakies 15f hahaha ;)))




A na deser takie cos :))




To ja dziekuje za uwage :))
Buziole :*
 

This Post has 12 Comments

9 sierpnia 2009 13:17

olaboga chyba wysokokaloryczny ten deser ;p tyyle cukru ;p


segregator b mi się podoba :)



9 sierpnia 2009 13:25

Pomysł wspaniały A scrapek boski!!!



9 sierpnia 2009 13:26

segregator-rewelacja :d switny pomysl :)

scrap mnie oczarowal 1



9 sierpnia 2009 19:08

ooo!
łał
scrapy Twoje są ślicznościowe
a i segregatorek niczego sobie!



9 sierpnia 2009 19:08

pięknie porządkujesz :-)))


świetny scrap!



9 sierpnia 2009 19:33

cudny segregator. też miałam taki pomysł, ale zarzuciłam go, jak stwierdziłam, że z moich warstwowców tylko z 10 by się w nim zmieściło :) więc mam w planach po prostu okładkę do koszulek na skrapy :)

a tak BTW okładka przecudna :*



9 sierpnia 2009 20:35

Cudny deser, fascynują mnie Twoje prace, są jedyne w swoim rodzaju.
Pozdrawiam :)



10 sierpnia 2009 14:46

takie coś mocno słodkie, pyszne!
segregator genialny, nie widzę zdjęcia "ąfas" :/
ale boczkiem, boczkiem prezentuje się super!

70 sztuk? o.O ożeszcie!



10 sierpnia 2009 21:01

osz w trąbkę O_o

na dokładkę TAKI scrap! boski jest!
Zajebisty po prostu (co tu owijać w bawełnę...)

no a poza tym- nooo się człowiek uczy :D
np. tego żeby sobie za dużych zaległości u wariatek na blogach nie robić :(

buziole zdolniacho! :*



10 sierpnia 2009 23:41

Segregator śliczny,najważniejsze to mieć pomysł.Może tak masowa produkcja:)
Ściskam gorąco.



11 sierpnia 2009 13:39

Dzięki Twoim deserom to ja i digi polubię ;). Słodziasty! A i segregator wrażenie rooobi!!!



12 sierpnia 2009 19:39

ecch Muma, ach Muma.... yyyy... genialnie:)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post