Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , , , , , , ,
... z lekka pracowicie - ten typ tak juz chyba ma, ze dlugo w miejscu spokojnie nie usiedzi ;))
Od czego tu zaczac? ;)))
Aaa moze od tego, ze w Piaskownicy mamy cardlift goscinny :)) Kobens - nasz piaskownicowy gosc - wybrala niesamowita kartke do liftu autorstwa Kristin Langnes - ha! dawno nic mi sie tak bosko nie liftowalo jak wlasnie te kartke - bawilam sie swietnie :D Reszta prac tradycyjnie tutaj.

love card - cardlift


Dziewczyny z Craftowa zaprosily mnie do udzialu w wyzwaniach interpretacyjnych [ aaa do tej pory pozostaje w lekkim szoku, ze ja, ze ... no wiecie ;))) ]. Temat na czerwiec - POCZATEK.




... tak a nie inaczej, bo slowo `poczatek` prawie ze od razu skojarzylo mi sie z poczatkiem miesiaca ... bo czerwiec jest wazny - dla mnie - bo masa planow i spraw do zalatwienia ...


A z beczki craftowej bedzie igielnik ;))) Moj pierwszy, wiec mocno krzywulcowy ... ale lubie go :)) i juz mysle o kolejnych ;))

cupcake pincushion

... przez kilka ostatnich dni tak jakos bardziej ciagnie mnie w strone igly z nitka niz w strone papieru ... i wcale nie przeszkadza mi w tym fakt, ze ja przeciez totatnie nie umiem szyc ! hahaha dowod powyzej jakby co ;)) Jeszcze troche i po nocach snic mi sie bedzie maszyna do szycia - takie moje must have na chwile obecna ...

No to z moich zaleglosci byloby na tyle ;))

:***
 

This Post has 8 Comments

12 czerwca 2009 07:05

igielnik fajowy...i ty nie umiesz szyć?...czerwiec świuetnie zaczęłaś...:) a "love" jest takie słoneczne, że aż chce się zakochać...:)


maj

12 czerwca 2009 10:13

Karteczka rewelacja, czarne zawsze Ci służy, a igielnik jak najbardziej profesjonalny :))))



12 czerwca 2009 12:44

Ale działasz, wszystko piekne i takie kolorowe, te kolory są fantastycznie optymistyczne :)



12 czerwca 2009 13:08

Scrap czerwcowy jest świetny. Takie pozytywne kolorki :)



12 czerwca 2009 16:44

Bardzo fajny ten igielnik! W zasadzie oczywiscie lubie wszystkie Twoje prace ale mnie osobiscie bardzo ciagnie w strone takich wlasnie recznych prac jak tu szycie, szydelko, bizuteria sztuczna.A wlasnie, nie sprobowalabys kiedys bizuterii? :) Ogromnie jestem ciekawa jakby Ci to wyszlo.



13 czerwca 2009 07:22

prace jak zwykle masz fantastyczne, ale ten igielnik mnie rozbroił :) bo skojarzył się z grzybem atomowym :) Twoje prace zastępują słońce w takie szare, deszczowe dni, jak ten :) uwielbiam się u Ciebie napromieniowywać :)



14 czerwca 2009 15:59

baaardzo, baaardzo dziekuje za wszystkie komentarze :***

Karolina - oj ciagnie mnie straszliwie hahhaha ale na razie nie mam za bardzo kiedy, ale na pewno kiedys sprobuje :D dzieki :*

Tim hahaha dzieki wielkie :*** eee z tym grzybem to co musi byc, bo mojej mamie tez sie tak jakos od razu skojarzylo hehe ;)) dzieki :**



20 czerwca 2009 10:46

aaaaaaaajjjjjjjjjj
jak pięknie ten czerwiec zaczynasz!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post