Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
6 komentarzy Szufladki :
It`s cold ! Let`s go back to home.

Tak zwane Credits w toku ;))
 

This Post has 6 Comments

20 czerwca 2009 09:40

Pięknie :) A teraz proponuję przenieść kompozycję na reala bo jest świetna :D



20 czerwca 2009 11:13

zarąbiaszczy!!!:)



21 czerwca 2009 18:21

Ja na tą kawę się wpraszam,bo rewelacja!!!Najbardziej mi się podoba.I Twoja córa na tym ostatnim zdjęciu:)



21 czerwca 2009 21:58

Echchch..., no boski jest!!!



21 czerwca 2009 22:45

nie wiedziałam, że robisz też digi :) Muszę przyznać, że praca wygląda równie ślicznie jak papierowe :D



22 czerwca 2009 01:36

Zielona :D hahaha mowisz i masz :D bedzie wersja papierowa ;))) calusy :***

zielonooka haha dziekuje :***

Edyta :D:D:D milo mi ogromnie i baaardzo sie ciesze, ze sie podoba :D :***

Brises dziekujeee :***

Zaba ja kiedys zaczynalam od digi, ale kompletnie mi nie szlo hahahaha wiec sie przerzucilam na papier ;)))) ciesze sie, ze Ci sie podobaja :D :***


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post