Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
16 komentarzy Szufladki : , , , ,
.. wg piaskownicowego przepisu Ani-Marii :

1. stempel
2. journaling
3. zdjęcie/lub zdjęcia czegoś co ostatnio kupiłyście
4. bradsy
5. obowiązkowe użycie papieru pakowego


... od siebie dodalam troche farby i wyszlo takie cos :

I like it


Ogromnieeeee dziekuje za wszelkie wyroznienia - kazde cieszy mnie jednakowo baaardzo :D:D Staralam sie to jakos ogarnac, ale - wybaczcie - pogubilam sie juz co, jak i od kogo :( [taka ze mnie gapa kosmiczna ostatnio ... ]. mimo to - dziekuje baaardzo :**

Dziekuje tez ogromnie za odwiedziny i komentarze - dzieki Wam chce mi sie jeszcze cos robic ;)) bo leeenia scrapowego mam straszliwego :( .... dziekuje :*
 

This Post has 16 Comments

2 czerwca 2009 10:09

REWELACYJNY BAAARDZO SMAKOWITY SCRAP :-DDD



2 czerwca 2009 10:15

Taki inny trochę, ale fajny jak zawsze.
A ja zrobiłam lifta ekhm ekhm miało być tak fajnie, a wyszło jak zawsze hahahahahhahahahahhaha
Pokaże jak się przegryzie ;)

Hasło do weryfikacji - balasto - hmmm jakies nawiązanie do mojej figury modelki???? hehe



2 czerwca 2009 11:13

cynka :**

UHK - hahaha to juz sie nie moge doczekac :D dzieki :*



2 czerwca 2009 13:22

a ja jeszcze proszę o łopatologiczne wytłumaczenie jak to się farbami stempluje - i jakimi farbami?



2 czerwca 2009 13:40

cynko ja uzywam farb akrylowych, w sumie to nawet takich jakie mam akurat pod reka ;) ale glownie akryle. No i maziam se pedzlem po scrapie i ... tyle :))) jak popadnie i gdzie popadnie :))



2 czerwca 2009 13:41

cynko chyba o to chodzilo ?? :))) bo ty tam cos o stemplowaniu ....
uhhh wykonczy mnie to slonce :(



2 czerwca 2009 15:20

ale zakręcony!!!! świetny!!!



2 czerwca 2009 20:53

łał, świetny scrap!
za jabłkami to ja nie przepadam, ale w Twoim wykonaniu jest mega apetyczne!
;D



2 czerwca 2009 22:55

mi się wydawało, ze damask farbą odbity :-?



2 czerwca 2009 23:05

skrap jest świetny, takie lekko mroczne jabłko - nie tylko przez to czarne tło, ale też przez to napoczęcie...
mi się też wydawało, że to farbą odbite to z boku (chyba faktycznie fragment damaska, jak to cynka zauważyła)?



2 czerwca 2009 23:33

K_maja :**

Niebiesko_Oka :**

Cynka aaaa to o to chodzilo :D damask odbity jest bialym tuszem :))) farba to ja stempluje tylko folie babelkowa ;))stempli sie boje hahah ;))

coco.nut jak wyzej :))) dziekuje :** pees,a ta mrocznoscia to mnie zaskoczylas hahaha :**



3 czerwca 2009 09:06

czy Ty wiesz że Twoje scrapy żyją ???:)
tak mi sie Mumowe wytwory kojarzą;)
są w ruchu - no zawsze to widzę jak ogladam kolejny
Uwielbiam Twoj styl!!!!Bez zadęcia taki



3 czerwca 2009 19:50

zapraszam do mnie na blog czeka niespodzianka:)



3 czerwca 2009 22:04

kocham ten Twój bałagan!



4 czerwca 2009 10:14

Mumo,nawet się nie waż poddać letniemu lenistwu,bo Twoje prace są wielką przyjemnością dla mego oka!!!Tak,nie znam się na tym za bardzo,ale kilka takich blogów odwiedziłam i Twoje podobają mi się najbardziej:)Ten z jabłkiem cudny!Zresztą na czarnym tle można sobie na wiele pozwolić:)No i ten przedostatni,pastelowy,który niby to Ci nie wyszedł ( to Twoje słowa ) rzucił mnie na kolana.Lubię tu zaglądać,bo przyjemnie popatrzeć na coś ładnego.
Pozdrawiam Cię gorąco.



7 czerwca 2009 13:55

batory, Nulka - kurcze nooo hahaha toz to ja kocham Wasze prace i takie komentarze od Was to kurcze szok dla mnie jest hahah dziekuje :**

Peninia ooo zaraz biegne do Ciebie :D :**

Edyta ojej milo mi ogromnie :** dziekuje serdecznie :** pees. robie co moge, zeby sie lenistwu nie poddac ;))


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post