Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
6 komentarzy Szufladki : , , , , , ,
Dwie prace, popelnione juz jakis czas temu, ktore moge w koncu pokazac tutaj :))
Temat wyzwania tematycznego na czerwiec podawala tym razem Nutka. Temat DZIECKO, czyli temat baaardzo rozlegly interpretacyjnie i super :))) Moja praca o duzym dziecku ;p



... yyyyyy i w tym momencie chcialam napisac cos madrego, ale mam taka pustke w glowie po ostatnich wydarzeniach, ze uhhh [wizyty na oddziale naglych wypadkow to nie jest to, co lubie najbardziej :/].

Reszte prac mozna obejrzec tutaj :)

... i jeszcze praca o malym dziecku :

100% fun

... do cudnego zestawu kolorystycznego Nulki


I to by bylo na tyle :) Normalnie doczekac sie juz nie moge, kiedy bede mogla w pelni wrocic do scrapowania .... przy moim tempie zdrowienia to moze juz za dzien, dwa ;))
Pozdrawiam slonecznie, mimo ze u mnie znow deszcz [z czego sie wrednie ciesze, bo wtedy moja alergia nie daje mi tak w kosc hahaha].
Buziole :***
 

This Post has 6 Comments

17 czerwca 2009 16:01

do twarzy Wam w czerni ;}



17 czerwca 2009 19:52

dzieki wielkie :**



17 czerwca 2009 21:25

Ooo, a co Ci to Słońce dolega? Zdrowiej i scrapuj, bo genialnie Ci to wychodzi! No i filcuj jeszcze też! Aaaa, jeszcze próbuj koniecznie nowych rzeczy, bo też pewnie będą piękne. Ściskam mocno:)



17 czerwca 2009 21:28

och jak ja lubię MUMOWY styl i wdzięk !!!

:-DDDD



17 czerwca 2009 23:01

Brises - to skutki zabawy z szalonym dwulatkiem ;) na szczescie skonczylo sie na antybiotyku doocznym i na kilkudziesieciu godzinach wyjetych z zyciorysu brrr ... ale juz dobrze i dzis nawet przy kompie moge usiasc ;))) bardzo dziekuje :*** i za poprawe humoru tez :**

Cynka - :D:D Dziekuje bardzo :***



19 czerwca 2009 07:46

twoje nico bałaganiarskie, mocno energetyczne prace sa nie do podrobienia - jestem pod wrażeniem za każdym razem!


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post