Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
13 komentarzy Szufladki : , , , , , , , ,
Kolejny scrap z Oli do kolekcji -nawiasem mowiac, to jakis czas temu zaczelam juz kompletowanie scrapow do drugiego albumu :)) - z pierwszego zrobil sie juz niezly grubas hahaha ;))

Oli

... to lift pracy tej pani zmontowany na potrzeby piaskownicy - wiecej o tej edycji liftu tutaj :))


.... ja mam w domu pudlo plyt i mam do tego jeszcze te plyty w roznych innych miejscach - wiec jak chce cos znalezc to sie najpierw musze przekopac przez sterte plyt w tym pudle, ewentualnie szukac tego na chybil trafif ... uhhhh .... a ze ja te plyty kocham i jednak wole miec je pod reka i w jednym wiadomym miejscu, wiec w nocy zrobilam to :

cd`s holder / plytownik


Moj pierwszy plytownik :)))) W srodku jest duuuuuuzo dwustronnych folii {jupi, jupi} W zamysle sa kolejne [cztery?] :))) Ale juz chyba bez tego filcu [wczoraj moj dziurkacz wyzional ducha na tym filcu :/ a kurka taki dobry byl, nawet z tektura sobie radzil buuu :/].



A na koniec cos dla tych, ktorzy choc troche lubia moje digi buahahaahaha mam nadzieje, ze sa i tacy ;)))


your_beauty

Credits :

paper - You make my heart sing Designs by Helly [http://www.enchantedstudioscraps.com/]
stamp SWEET - Say It Stamp by K.Teague
doodled heart, red ribbon-with_love by Bianca Designs & PriPocha
brown scalloped edge - My_guy kit [scrapbook.com]
blue ribbons - Evitangel by JanaM Designs
lettering BEST - Must Have Words [scrapbook.com]

photo by me


Milego dnia zycze wszystkim :))) Ja sie ide budzic hahaha bo po kilku godzinach snu jestem troche nie teges ;))))

:***
 

This Post has 13 Comments

23 czerwca 2009 12:08

Ja uwielbiam i digi i realne scrapy :D Świetne są!!!



23 czerwca 2009 12:08

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaki cudny płytwonik!

ja lubię twoje digi,ja lubię wszystko co robisz :P mamy podobnego świra :P



23 czerwca 2009 12:24

aaaaaaa świetny scrap!!! digi też superaśne! a ten płytownik.....cudniasty:)
Muma to kobitka od tęczowych barw:)



23 czerwca 2009 12:52

ja bardzo lubię oglądać wszystkie twoje prace, zaraz mi się nastrój poprawia, wszystkie są takie radosne :)))



23 czerwca 2009 14:06

Płytownik - cudo.
Jak zwykle wszystkie prace szalenie radosne, super :]



23 czerwca 2009 18:10

aaa! jak ten płytownik cudownie daje zielonym po oczach! ;D uwielbiam tę eksplozję barw na Twoich pracach... nastraja do życia!!



23 czerwca 2009 20:18

Ja kocham Twoje digi i kolory, których używasz też kocham i wgapiać się nałogowo w Twoje wytwory też kocham - zakochana jestem jak nic!



23 czerwca 2009 20:33

Zdecydowanie tego mi dzisiaj bylo trzeba na ten szary dzień...boska dawka kolorów, energii i optymizmu, biją z każdej Twojej pracy! Miodzio!!



23 czerwca 2009 22:36

uwielbiam !!
boskie kolory, normalnie mnie super nastrajasz :))

ps. odezwij się jak dojdzie paczuszka :*



23 czerwca 2009 23:59

Twoej digi niewiele się różnią od reali - w obu dziedzinach świetnie sobie radzisz, no i te kolory soczyste, Twój znak rozpoznawczy :-)) Widzę, że z płytami podobnie mamy, tylko, że Ty płytownik zrobiłaś ;-))))



24 czerwca 2009 08:22

jak zwykle zobaczyłam same śliczności, a płytownik powalił mnie na kolana



24 czerwca 2009 12:26

boski plytownik i lifcik!!!!



24 czerwca 2009 15:10

aaaaaaaaaaaa 0.0
to na pewno o mnie ?? ;))))
dziekujeee ogromnie za tyyyle cieplych slow :** daja mi niesamowitego kopa do dalszego dzialania :))))


:***


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post