Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
5 komentarzy Szufladki : ,
Zrobilam scrapa. Papierowego. Przed chwila. A wszystko przebiegalo mniej wiecej tak : siadam ja do papierow a tu jak nigdy : nic do siebie nie pasuje, zadnego pomyslu, nozyczki tna krzywo, klej ma akurat focha i bezczelnie wylewa mi sie z tubki i ciagle cos nie tak boszzzz :/ Musze chyba zrobic sobie jakis urlop od tego wszystkiego. Albo wrocic do filcu i dalej kleic scrapucha :/
Moze jutro pokaze. Moze.

My sie z panem PSem coraz bardziej lubimy, mimo ze wieksza czesc jego funkcji wciaz pozostaje dla mnie czarna magia, ale co tam ....



credits :

all [without brushes & font] from The 365 Challenge (March) Kit by C.Wilkerson available at www.twopeasinabucket.com

photo by me



Pomarudzilam troche, to ide w koncu spac :/

:**
 

This Post has 5 Comments

27 czerwca 2009 06:57

scrap jak zawsze fantastyczny :)



27 czerwca 2009 08:26

Digi wychodzi Ci wyśmienicie!!



27 czerwca 2009 12:33

papierki sie obrazily na ciebie za romans z PS :P



27 czerwca 2009 14:27

oj lubicie się lubicie z PS-em
to ja ci będę kleić te papierki a ty tu ciotce skleć taki instruktaż digi dla idiotek :P
może sobie choć fajny bannerek domkowy strzelę :P, bo mi się marzy :)
A może jak ciotka An poprosi ładnie to Mumik skleci ciotce-idiotce hę? :) młaaaaaaaaaaaaaaa :*



27 czerwca 2009 19:49

Peninia, Nutka :****
piekielna_owca aaaa to mozliwe hahaha :**
Anita padlam hahaha :** odezwe sie do Ciebie jak tylko moja mala zasnie :)) :**


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post