Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
12 komentarzy Szufladki : , , , , , , , ,
... to jest to, co male tygryski lubia najbardziej ;))) Te duze tez ;))
W Art-Piaskownicy skonczyla sie wlasnie kolejna mapkowa edycja - tym razem to moja edycja :)) Wszystkie cudne interpretacje do mojej skromnej mapki mozna obejrzec tutaj :)))
... moja dosc luzna interpretacja mapki [ja chyba inaczej nie umiem haha] :

paint


A z beczki craftowej mam cosik takiego :

guziolcowo ;))

Scrapucho na maksa guziolcowe hehe ;)) A wszystkie guziczki wlasnorecznie przeze mnie przyszyte ;) I w takim dzis jestem nastroju, ze chyba machne se jeszcze kilka takich, co by zajac czyms rece i ... glowe [bo wiecie - troche przy tych guzikach trzeba pokombinowac buahaha].

A zeby juz nie plesc - to jeszcze cosik cudnego made by maj - Marzena, Ty mnie rozpieszczasz normalnie !! :**





Prawda, ze piekne?? :))) Marzenko, raz jeszcze ogromnie Ci dziekuje :***

Aaaa ide szyc ....
:*
 

This Post has 12 Comments

17 maja 2009 23:01

ajj te Twoje kolorzyska :)



17 maja 2009 23:48

Drycha ja musze, bo inaczej sie udusze hehe ;) :**



18 maja 2009 07:47

piękne prace, bajecznie kolorowe, suuper!!!! te kolory zdecydowanie do Ciebie pasują;). a prezencik miodzio:)



18 maja 2009 08:47

Mumka!!! Już Ci mówiłam: inspiracje Twoje, materiały Twoje, ja je tylko poskładałam :D. Dziękuję Tobie, kochana :*
Twoje kolorki jak zwykle suuuper, ech te Twoje natchnione ręce.... :).



18 maja 2009 09:03

Ależ Ty, Muma kolorowo żyjesz!



18 maja 2009 10:05

matko jakie nasycenie kolorów!!!
BOSKIE !!!!



18 maja 2009 20:49

ja bym te kolory od Ciebie garściami...w kieszenie obie...i torby wszystkie...
ech!



18 maja 2009 23:39

Ogromnie mi sie te Twoje notesiczki podobaja - kartki tez. A kolorystyka po prostu swietna! A mam sugestie - bardzo mi sie podoba kombinacja czarno - rozowa - moze cos w tej tonacji?
W ktorym miescu Crewe teraz mieszkasz?



19 maja 2009 19:16

Muma, zlituj się..ja chcę takie małe "cóś" z guzikami!!!!!Aaaaaaa, kolorów mi trza teraz przeogromnie no zlituj się kobieto ....please....



19 maja 2009 22:56

zielonooka :**

maj ;) :**

Brises :)) :**

Filka :**

cynka - kochana, bierz ile chcesz :)) :**

Karolina - niestety w tym samym miejscu, co wtedy - przeprowadzka jeszcze przede mna :/ a polaczenie czern-roz potraktuje jako wyzwanie specjalne haha ;)) podeslij mi swoj adres na maila/gg - zrobie cosik dla Ciebie w tych kolorkach [juz nawet wiem co tra la la ] :**

Madzioza - mowisz i masz ;)) tak, jak Karolina, podeslij mi tylko swoj adres :)) :**

Dziewczyny, ogromnie dziekuje za Wasze komentarze :D cmok cmok :**



20 maja 2009 14:26

O matuchno no to jestem kolorystycznie uratowana! Wielkie buziaki dla Ciebie Mumuś!



22 maja 2009 18:57

Madzioza hahaha wypatruj juz listonosza ;)) :**


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post