Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
9 komentarzy Szufladki : , ,
W ramach krotkiego odpoczynku od scrapow - maly powrot do filcu [w sumie to nawet nie bez powodu ;)) ]. A jak filc to oczywiscie filcowe scrapucha :)) - poki co tylko dwa - kolejne `robia sie` [choc z braku czasu i checi - powoli, ale jednak].




... i szyje mi sie juz znacznie szybciej, co nie znaczy, ze mniej krzywulcowo haha ;))

.... zmykam spac :))
Milego weekendu [nade mna widmo malowania scian i mega sprzatania wrrrrr juz mi na sama mysl ciemno przed oczyma :/ ].
:*
 

This Post has 9 Comments

9 maja 2009 07:34

fajne, w takich cieplutkich kolorkach!!:) miłego malowania!! mój mały mstrzu też dziś maluje ściany u dziadka...więc jak bedziesz potrzebować pomocy daj znać...on zawsze chętny do pomocy przy remontach...hi hi:))
:))))



9 maja 2009 07:41

Super są, zwłaszcza pink :)
Pink to jedyne słowo po angielsku jakie zna moje 3,5 letnie dziecię hehe ciekawe dlaczego, nie ciekawe.....

Ach i gratuluje umiejętnosci szycia, moja walka z janomką na razie 1:0 dla niej :( Ma sie talent w łapach nie ma co.....

Miłego weekendu!!!!



9 maja 2009 09:06

świetne, takie słodziutkie:)



9 maja 2009 09:16

śliczne :)



9 maja 2009 09:27

cudniaste!!!i te guziczki..mm



9 maja 2009 18:17

Sliczne scrapuszka, radosnie kolorowe



9 maja 2009 19:48

Super kolorki :)))



9 maja 2009 22:07

ach ten Twój filc, ach te Twoje kolory!!!



10 maja 2009 19:44

cudowne są Twoje filcowe wytworki! wiem coś o tym :D to różowe mnie zachwyciło


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post