Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , ,
Scrap na comiesieczne wyzwanie - temat podawala Katasiaczek :)) Temat na kwiecien - skrzydla.
.... a mnie sie jakos tak od poczatku skojarzylo z tym cytatem :))) ... pomysl przesiedzial troche w mojej glowie, no i w koncu jest :)))



Nula i Kati tak kusily czarnymi bazami, ze musialam w koncu sprobowac i ja :))) I wiecie co? Spodobalo mi sie :DD Bedzie wiecej ;)
:*
 

This Post has 8 Comments

16 kwietnia 2009 19:26

I dobrze że będzie więcewj bo świetne jest



17 kwietnia 2009 07:29

:***



17 kwietnia 2009 08:57

Ale Ty szalejesz z tym blogiem! Co wejdę, to mnie inna wersja zaskakuje:)
A scrapek przefajowy, cytat jakże prwdziwy:)



17 kwietnia 2009 13:30

Bardzo ładne prace tworzysz :) Pozdrawiam :)



17 kwietnia 2009 15:38

to dobrze, że będzie :))



19 kwietnia 2009 15:50

Nie chcę pisać,że śliczne,bo dobrze o tym wiesz:)Wyjątkowo jednak podoba mi się ten pomysł.W pierwszej chwili nie zauważyłam guzika i już się przestraszyłam:)Ale jest!:):):)



21 kwietnia 2009 20:35

Boskie!!!!!!!!!!!!!
zapraszam na bloga gdzie czeka wyróżnienie :D



22 kwietnia 2009 00:04

Brises - :)))) dziekuje :*

Rydia - ojej dziekuje bardzo :))) pozdrawiam :**

Nulka - hehe jak wena wroci to na pewno ;) :*

Edyta - hahaha no ja juz tak mam, ze (nie)stety wszedzie je wcisne ;)) calusy :*

Samborka - ojej dziekuje :)))) :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post