Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , , , , ,
bardzo pracowicie ostatnio w mojej scrapwnece, ale to dobrze, bardzo dobrze :)))) Co prawda robi mi sie przez to masa innych zaleglosci .... maile, na ktore nie mam kiedy odpisac :(, druga czesc Zmierzchu - kuszaca gruboscia i zapachem farby drukarskiej, masa miejsc w sieci, do ktorych nie mam kiedy zajrzec ..... ale pocieszam sie wizja `miniurlopu`, ktory juz za chwile, lada moment ;) i wierze, ze w koncu uda mi sie to wszystko jakos ogarnac .... nadrobic ....
A ja zakupy swiateczne mam juz cale szczescie za soba, tylko troche panika napawa mnie jutrzejszy dzien - akcja SPRZATANIE ... zreszta sami wiecie ;))

W Art-Piaskownicy tez bardzo pracowicie - tempo dziewczyny maja niesamowite! :*

Wczoraj udalo mi sie w koncu skonczyc cos, co chodzilo za mna juz od dluzszego czasu ... bardzo dlugo, ale zawsze jakos braklo mi odwagi, motywacji tez .... Moj pierwszy minialbum :))))
Okladka albumu wg swietnej mapki Katasiaczka [mapka spadla mi jak manna z nieba, bo inaczej pewnie meczylabym sie z okladka i meczyla ;) ]



I mala zajawka - reszta kiedys tam na pewno haha ;))




Oprocz tego, w Art-Piaskownicy zaczela sie wlasnie moja edycja przepisu na :))
Wytyczne tym razem sa nastepujace : troche tasiemek/wstazek/koronek w co najmniej trzech roznych kolorach,ciut farby, dwa elementy recyklingowe, guzikow sztuk trzy oraz koniecznie cos niebieskiego [cokolwiek!].
Na Wasze prace czekamy do 17 kwietnia i przyznaje, ze jestem mega ciekawa, co tez Wam wyjdzie z tego mieszania :)))
Moja praca wg przepisu wyglada tak:



Pozdrawiam wiosennie i przedswiatecznie :)) :*
 

This Post has 8 Comments

9 kwietnia 2009 22:33

Kobieto ty jesteś szybsza niż perszing.Mapka ,albo wytyczne świetne,szkoda że święta bo wziełabym udział



10 kwietnia 2009 01:09

Chociaz malo pisze to zawsze ogladam i sprawdzam codziennie w mojej zakladce Firefoksa czy 'naplodzilas' cos nowego:)))
A co do Zmierzchu - mmmm na urodziny dostalam wszystkie 4 czesci...koncze wlasnie 4 i niestety ostatnią - warto zatopic sie:D (ja zniknelam na pierwsze pare dni hihihi jak dorwalam sie do czytania).
Pozdrawiam
Karolina


Anonimowy

10 kwietnia 2009 08:05

Bardzo smaczny przepis, ciekawe, czy da się go wcisnąć w zakładkę ;). Albumik urzekający, już czekam na ciąg dalszy, a skrapik uroczy (jak zwykle) :)))).

maj.



10 kwietnia 2009 09:01

Lubię Twoje prace :) :) Zawsze dają zastrzyk energii ;) Te kolorki... ślicznie!!



10 kwietnia 2009 09:07

albumik i scrap - świetne!



10 kwietnia 2009 10:13

Wszystko bardzo świeżutkie



10 kwietnia 2009 12:04

kochana otrzyj pot z czoła- teraz kilka dni bez kompa,bez babrania w piaskownicy :) ja uciekam na urlop świąteczny
ściskam gorąco i jajem się dzielę Kochana :*



13 kwietnia 2009 22:06

elka --> hehe dzieki :* na przepis sie jeszcze zalapiesz ;) buzka :*

Karolina --> :))) ja wlasnie jestem w trakcie pochlaniania 2. czesci, ale juz zaczynam sie powoli martwic, co ja biedna zrobie, gdy juz przeczytam wszystkie :(( zaczne chyba od nowa hehe ;) calusy :*

maj --> znajac Twoje cudne zakladki - sprobuj koniecznie !! calusy :**

Zielona --> milo mi bardzo :D dziekuje :**

zielonooka --> dziekuje :**

karikara --> dziekuje :*

Anita --> hehe ja sie zaczynam cieszyc, ze swiateczne nicnierobienie juz za mna ;) calusy :**


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post