Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , , , , ,
Niedawno mialam przyjemnosc podawania tematu do comiesiecznych wyzwan tematycznych na forum scrappassion . Myslalam, myslalam .... az w koncu wymyslilam : male radosci .... temat wydal mi sie bardzoo szeroki interpretacyjnie hehe nie powinien wiec sprawiac zbytnich trudnosci :) Sama zastanawialam sie czy oscrapowac filizanke kawy ;) czy tez zabawe z Olivia :) Wygralo to drugie, ale pierwsze za mna chodzi, wiec moze cos z tego w najblizszym czasie wyjdzie ? ;)
Moja praca na wyzwanie wyglada tak :



Scrap A4 w ramce ... Pomysl z ramka zaczerpniety od Anny-Marii - to jest nawet dokladnie ta sama ramka z Ikei [gapiostwo naprawde niezamierzone - wiecie ile sie naszukalam znosnej ramki ?? i znalazlam tylko taka i to na eBayu :/ to, co mozna dostac u mnie w sklepach to uhhhhh :/ ]. Mam nadzieje, ze Ania za zle mi miec nie bedzie :***
Ramka wisi teraz u nas w pokoju, za jakis czas zawisnie w pokoju Oli ...
Wiem, wiem - robie sie juz powoli nudna z tymi swoimi kolorami ... czasami mam nawet wrazenie, ze wszystko jest prawie ze na jedno kopyto ...... hmmm no coz ... ten typ tak chyba ma - samo sie i ooo ....

:*
 

This Post has 8 Comments

5 kwietnia 2009 23:16

jas tam uwielbiam to Twoje "jedno kopyto" :-))))))
a scrap jest cudny!!!
a radości w nim tyle, że na nic ramka się przydała ... i tak poza nią wyłazi ona :-)))



6 kwietnia 2009 00:05

ramka radosna, ale... Ty jesteś szalenie fotogeniczna :)
chyba się powtarzam?...



6 kwietnia 2009 08:50

kochana ja tam się twoimi kolorami nie nudzę wcale :)
super wyszło
nawet ten róż walący po oczach mi się podoba wiosną :P
a zgapaianie od najlepszych to tez nauka :P hyhyhy



6 kwietnia 2009 13:31

scrap pierwsza klasa! jest radosny, pozytywny i energetyzujący.
a kolory... hmm.. uwielbiam je! :)



6 kwietnia 2009 14:28

jaaaaaa ale kororowo :)))



7 kwietnia 2009 15:24

W żadnym wypadku proszę nie zmieniać kopyt!!!



7 kwietnia 2009 18:19

So lovely and 'happy'!! Great work!

Greetings,
Saskia



7 kwietnia 2009 18:47

cynka - Ty to potrafisz czlowieka
pocieszyc ;) dziekuje :*

Drycha - hahah ze kto?? ja?? nieeee po prostu na niektorych zdjeciach ciut lepiej wychodze ;) dzieki :*

Anita - co racja, to racja :) dzieki wielkie :*

nataly - dziekuje :*

Nulka - :*

Brises - hahaha kochana jestes :*

Saskia - thank you so much ! Regards :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post