Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
8 komentarzy Szufladki : , , ,
... czyli scrap na nowe wyzwanie kolorystyczne w Art-Piaskownicy - zwiewne pastele wybrane przez Anne-Marie :)) Reszte prac mozna obejrzec TUTAJ :)

play with me

... co dziwne, kolory pastelowe baaardzo przypadly mi do gustu - pracowalo mi sie z nimi latwo i przyjemnie :))) do tego stopnia, ze powstalo cosik jeszcze pastelowego, ale na razie cicho sza co ;)))
 

This Post has 8 Comments

22 kwietnia 2009 13:03

ach, Muma, Muma, zdolniacho Ty jedna :)



22 kwietnia 2009 16:18

ps.
zajrzyj do mnie raz jeszcze :-))



22 kwietnia 2009 16:22

faaaaajny!
pismo masz świetne {zazdrość}



22 kwietnia 2009 19:20

Kurcze, Muma, Ty to zdolna bestia jesteś!



22 kwietnia 2009 20:00

Cudniasty scrap



22 kwietnia 2009 20:18

Moja kolorystyka! Cudo!!!!


Anonimowy

23 kwietnia 2009 09:37

delicje!
jestem pod wielkim wrażeniem Mumo!!! jak widać, nie dasz sie zaszufladkować jako spec wyłącznie od kolorowych i energetyzujących LO, z tej pracy tchnie spokój, równowaga, delikatność - i oczywiście jak zawsze u Ciebie pogoda ducha:)
uwielbiam Twoje prace!!!!!
Urtica



23 kwietnia 2009 11:09

mamajudo - hahaha :*****

cynka - aaaaaaa dziekuje :***

Nulka - hehe dzieki :** a mnie sie zawsze zdaje, ze bazgrole strasznie, no masakrycznie momentami :/ :*

Brises - przez Ciebie siedze teraz czerwona z bananem na gebie :D :****

Jowita - dziekuje :**

Adda - dziekuje :**

Urtica - ojej kochana dziekuje pieknie :** przyznam, ze na poczatku wizja pastelowego LO napawala mnie lekkim strachem .... ale jakos poszlo ;))) :**


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post