Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
13 komentarzy Szufladki : , , , , ,
... czyli `tu czy tam` moja proba sil z mapka Truskawki - KLIK do mapki.
Uhhhhh nad zadnym chyba scrapem nie siedzialam tyle co nad tym ... W sumie dwie nocki i dzisiejsze popoludnie ... Nad samym tytulem myslalam mase czasu ... i ciagle cos mi nie gralo i ..... No ale jest scrap jaki jest ;) Wiem, ze zdjecie zostawia wiele do zyczenia [cykane dzis na dworze na szybcika], jutro pewnie podmienie [o ile tylko lepsze zrobie ;)].
Dzis tak bez ladu i skladu ... [za duzo chyba na glowie i w glowie] ...





... jak zobaczylam mapke Truskawki, to od razu tak jakos mi te drzewka filcowe i guziole przyszly na mysl ...Zdjecie Olki jakos niedawno robione ... aaa co ciekawe - znowu mam faze na kwiatki Primy [to chyba mi po kartkach zostalo].... wiec pewnie troche ich bedzie w najblizszym czasie ;)


DOPISANO potem :
... koje wlasnie swoje postepujace (mega)zmeczenie TYM ... dziala ...


Breathe Me - SIA


aaaa i koniecznie zobaczcie ten bossski teledysk na you tubie ;)
 

This Post has 13 Comments

17 lutego 2009 22:40

Super scrapek!



17 lutego 2009 22:50

Scrap cudny, a te drzewa z guziolami EXTRA!!!:))



18 lutego 2009 06:47

Super poradzilas sobie z mapka, scrap wyszedl Ci cudowny, radosny, wiosenny



18 lutego 2009 07:40

ale super!!!!!!!!1 drzewa ekstra :)



18 lutego 2009 08:34

Przeurocze! Masz talent do drzew :) A kwiatki fantastycznie uzupełniają całość. I znowu powiem, że ja kiedyś zrobiłam podobnego tematycznie skrapa "Hm... Tu czy tam?" :)


Bea

18 lutego 2009 08:51

Ależ cudne!!! :) świetnie zamapkowałaś ;)



18 lutego 2009 10:16

swietny scrap i swietnie poradzilas sobie z mapka:)
no i widze, ze zmiana kolorystyki na blogu:)
pozdrawiam:)



18 lutego 2009 11:52

Wow,ale piekny scrap!No fantastyczny!Uwielbiam takie kolorowe,"zywe" scrapy :-)
Pozdrawiam



18 lutego 2009 12:16

Słodki. Owoce na drzewach to rzeczywiście fajny pomysł.



18 lutego 2009 12:54

uroczy :)



18 lutego 2009 14:35

Świetny scrap, super interpretacja mapki :) Te drzewka ogromnie mi sie podobają :))



18 lutego 2009 14:40

ha świetny !!!! ale Ty masz talent :)



23 lutego 2009 19:07

Boski jest ten scrap! te drzewa z guzikami to fantastyczny pomysł!

A SIA'ę uwielbiam.. z tą boska piosenką zwłaszcza :)


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post