Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
9 komentarzy Szufladki :
Szal urodzinowy trwa, a co ;) [jestem takiego skromnego zdania, ze z racji tego, ze urodziny ma sie tylko raz do roku, wiec ich `swietowanie` powinno rozciagac sie na wiecej dni ;) ].
I tak dzis pan listonosz przyniosl mi paczuszke od MOLLIK. Co w niej bylo zobaczcie sami [jupi, jupi] :



.... oczaplas totalny, ktory nie ustapil nawet do teraz .... macam i macam juz pol dnia i ciagle mi malo i nacieszyc sie nie moge, ze takie cudenko dla mnie, u mnie ..... Aniu, dziekuje Ci z calego serducha !!! Sprawilas mi mega radosc, co ja pisze, toneeee radosci :D:D Kochana jestes :*

pees. no to teraz mozna mi zazdroscic ;)
 

This Post has 9 Comments

12 lutego 2009 22:30

To teraz naprawdę Ci zazdroszczę:*** Ale z Ciebie mega szczęściara :)))
Pozdrawiam!



12 lutego 2009 23:01

Zazdroszczę jak nie wiem co ...

Wszystkiego najlepszego :*



13 lutego 2009 00:16

ale się ciesze że Ci się podoba! :*



13 lutego 2009 04:23

rudlis - :D :*

mamuta - dziekuje bardzo :*

Mollik - ha nawet nie wiesz jak bardzo !! dziekuje raz jeszcze :*



13 lutego 2009 07:06

No nie dziwie sie ze oczoplasu dostalas.Same skarbeczki a notes z sowa?mmm,kazdy by chcial miec taki :-)



13 lutego 2009 10:24

Wspaniała niespodzianka !!! Wszystkiego naj najlepsiejszego !!!



14 lutego 2009 05:55

kropelka - :*
costa - kochana dziekuje bardzo za zyczenia :*



15 lutego 2009 16:21

spóźnione... :(
ale szczere :)
Sto lat, sto lat!!!
albo i z tysiąc ;)



15 lutego 2009 19:15

mamajudo --> dzieki wielkie :D wielki buziak :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post