Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
10 komentarzy Szufladki : ,
Dzisiaj pan listonosz przyniosl mi przesyleczki od joasih i Margaretki. Czasowo fotki nie mam [ha, ja sie od Dziecka mego odpedzic nie moge, tzn Dziecka od tych slicznosci od dziewczyn a zrobienie dobrego zdjecia w takich warunkach przekracza niestety moje mozliwosci], wiec wierzyc mi musicie na slowo, ze sliczne to to i oo ;)
Asiu i Gosiu, dziekuje Wam bardzoooo serdecznie - a juz Wy wiecie za co ;) Calusy dla Was wielkie :*
Wytwory handmadowe dziewczyn pokaze jak mi tylko konkurencja do nich zasnie ;) [Oli baaaardzo sie wszystko spodobalo :D]. Poki co pokaze tylko moje nowe guziole [w mysl zasady, ze guzikow nigdy za wiele ;) ] ;P



Mam nadzieje, ze tez dzis macie dobry dzien - czego Wam zycze :*


EDIT
Mam juz zdjecia [wybaczcie, ale fotograf ze mnie kiepski :( ]. Po lepsze fotki zapraszam na blogi dziewczyn :) Dziewczyny, raz jeszcze dziekuje !! :*



wiosenny notesik od Gosi:




komplecik od joasih [ha, w koncu i Muma ma swoj przepisnik ;) ]

 

This Post has 10 Comments

20 lutego 2009 14:55

noooooooo kochana-niezłe cukiereczki-schowaj głęboko, bom się obśliniła :P



20 lutego 2009 15:31

:D
Anita, wyslalam Ci maila :D



22 lutego 2009 11:45

o.O jakie guziole!!!! błagam, napisz skąd je wytrzasnęłaś?
obłędne
{ślinotok}



22 lutego 2009 12:11

Nulka, guziole kupilam na eBayu :)



22 lutego 2009 12:15

a podzielisz się linkiem do sprzedawcy?



22 lutego 2009 12:19

Nulka, of kors :), za chwilke wysle Ci maila :)



22 lutego 2009 13:14

O Mumusiu...gdzie kupiłaś te guziczki przesoczyste???????
Napisz mi please:)



22 lutego 2009 13:56

Madzioza :D
tu jest link ogolny do tego sprzedawcy pieknych guzioli z eBay:
http://myworld.ebay.co.uk/saph1re/



22 lutego 2009 17:11

Guziole bajer!!!Cieszę się, że przesyłka dotarła:))



25 lutego 2009 21:36

Margaretka --> jeszcze raz dziekuje :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post