Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
12 komentarzy Szufladki : , ,
... bo oto mam w domu cztery piekne zakladki [moja piata ;P] z wymiany blogowej u mamyjudo. Co prawda sa tak piekne, ze boje sie ich uzywac [bo nie daj boze sie zniszcza !] i leza sobie poki co w pudeleczku z innymi scrapowymi skarbami ...
Poszczegolne zakladki mozna obejrzec na blogach autorek zakladek, wiec ja pokaze tylko swoje [nie wysililam sie zbytnio z pomyslem, oj nie ... ] :

zdjecie grupowe:





Jeszcze tak na marginesie dodam, ze to moja pierwsza taka wymiana [i mam nadzieje, ze nie ostatnia :) ]. I nie dosc, ze zabawe przy tych zakladkach mialam przednia, to jeszcze ten dreszczyk emocji, czatowanie na listonosza [doslownie] i to niepowtarzalne dla mnie uczucie, bo po raz pierwszy moge zmacac prace innych scraperek (!) .... Emocje - bezcenne ! Dziewczyny, dzieki za przemila wymiane :*
 

This Post has 12 Comments

16 stycznia 2009 00:03

Twoje drzewkowe zakładki są piękne... już kiedyś pisałam tutaj, że strasznie podoba mi się guzikowe drzewko :)



16 stycznia 2009 00:14

A mnie się bardzo podoba twój pomysł :)) Guziczki na drzewku bajer!



16 stycznia 2009 00:45

rudlis --> ciesze sie, ze Ci sie podoba :D dziekuje :* :*

margaretko --> dziekuje pieknie :* :*



16 stycznia 2009 08:10

Twój pomysł na zakłądki jest rewelacyjny, pozwolisz że zapisze je sobie w katalogu : inspiracje !
Pozdr.
S.



16 stycznia 2009 08:30

Bardzo fajne te drzewka :)



16 stycznia 2009 09:21

ja lubię twoje guzikowe drzewka :)



16 stycznia 2009 18:10

Mumo
Zapraszam Cie do nowej
muzycznej zabawy.
Pozdrowienia Magda



16 stycznia 2009 21:58

a ja potwierdzam, że zakładki Mumy są świetne :) dzieci chciały mi je zaanektować, ale się nie dałam hłe hłe ;)
Kochana, dzięki za przemiłą wymianę, wiesz jeszcze za co i w ogóle za to, że jesteś :D


Anonimowy

17 stycznia 2009 14:26

ja tez uwielbiam twoje guzikowe drzewka jedna taka prace mam w domu i za nia z gory dziekuje ale za zakladki chyba bede musiala tez sie zabrac sciskam tylko skad ty ten papier taki fajny bierzesz do robienia ich?



17 stycznia 2009 20:43

piękne zakłądki!!!
jak ja żałuję, że się spóźniłam na wymianę :((((



18 stycznia 2009 11:51

Costa--> a prosze bardzo :D ciesze sie, ze Ci sie pomysl spodobal :*

minimysz,anita22, --> dzieki dziewczyny :* :*

Magda --> dziekuje za wytypowanie do zabawy :) pozdrawiam rowniez :*

mamajudo --> :D :D ja tez dziekuje za wszystko :* :*

ula --> dziekuje :* wysle Ci maila ok? :*

coco.nut --> dziekuje :* ee mam nadzieje ze beda jeszcze kolejne, wiec jakby co to zaklepie Ci miejsce ;)


Anonimowy

12 lutego 2009 22:45

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post