Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
2 komentarzy Szufladki :
kartki powedruja w koncu w swiat [mam nadzieje tylko, ze nagle sie wszystkim nie przypomni, ze bezwlocznie TEZ musza na poczte - bo ja ostatnio mam wlasnie takie szczescie :/ trzymac kciuki jakby co - plisss plisss ].

darmowy hosting obrazków

... i mam tez nadzieje, ze nic sie po drodze nie zgubi, nic sie nie zniszczy, nie odklei itp .... i ze dojda ma czas ... i ze te moje bazgroly w srodku uda sie jakos odcyfrowac [juz dawno doszlam do wniosku, ze potrzebny mi jest jakis kurs znosnego pisania lub cos w tym stylu]....
 

This Post has 2 Comments
Anonimowy

12 grudnia 2008 14:41

kochana trzyammy mocna kciuki za wszytko swoja droga teraz to nawal jest kartek na swieta do wysylania tylko szkoda ze twojego adresu jeszcze do tej pory nie otrzymalam :(sciskam ula z michalkiek



12 grudnia 2008 14:45

Ulus, wybacz gapie - juz wysylam maila :*


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post