Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
2 komentarzy Szufladki : , ,
... jakos sie ten tydzien zaczal kiepsko i tak sobie trwa i trwa ...
... kartkom swiatecznym powiedzialam w koncu DOSC - musi wystarczyc mi to, co do tej pory udalo mi sie zrobic. Nie mam juz do tego ani glowy, ani serca wrrrr :/ O ja durna, ambitnie sobie zalozylam, ze kazda kartka bedzie inna i kazda oryginalna a tu dooopa blada ... Oryginalne moze i sa buahahaha ...
... na obcykanie czeka jeszcze szesc [i tu zpassowalam : motyw ten sam] ... poki co kilka zrobionych juz jakis czas temu...

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Na niektore z nich to juz nawet patrzec nie moge :/
 

This Post has 2 Comments

13 grudnia 2008 14:09

bardzo mi się podobają!!!!!!!!!!!!



14 grudnia 2008 10:59

mamojudo --> jeszcze raz dziekuje :* mnie sie te tak jakos najmniej podobaja ...


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post