Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
No Comment Szufladki : , , ,
Testuje wlasnie powolutku nowy aparat. Probuje go oswoic. Pozmienialam nawet fotki na blogu i jak mi kto powie, ze jakosciowo nie sa lepsze to ... udusze po prostu ! Jeszcze nie wychodzi mi tak, jakbym chciala, zeby wychodzilo ... czesto takie rozmazane wychodzi, ze szok ... Ale ponoc to trening czyni mistrza ;) Mielismy dzis isc do pobliskiego parku, napstrykac troche zdjec Olce i kaczkom i przy okazji wyprobowac lepiej nowy aparat, ale jako ze jestem aktualnie w amoku robienia chalupy na blysk, wiec sie czasowo nie wyrobilismy :/ Czym pstryka teraz M. mozna zobaczyc tu, o prosze bardzo KLIK . I nie zeby to jakas reklama byla albo cos ;)
Generalnie nowym sprzetem zachwyceni jestesmy oboje - i ja, i K. [no coz za taka cene to nawet trzeba].
Mumowe doniczkowce - tak na probe zrobione, zeby sprawdzic czy z daleka dobre zdjecia tez wyjda :



A to juz autorstwa K. :



Z innej beczki wiesci tez sa - a jak - M. nie proznuje, pracuje caly czas na najwyzszych obrotach ;) Tak wiec jakis czas temu powstal kolejny scrap literowy [cos mi sie troche rozsypal ten alfabet, ale moze jeszcze uda mi sie nadrobic].
Moje F wyglada tak :


Mysle, ze scrap mowi wszystko i zbedne sa tu jakiekolwiek tlumaczenia - po prostu Oli za duzo chyba tej Peppy oglada w ciagu dnia, bo juz nawet zaczyna zachowywac sie tak, jak ona ... hmmm ostatnio nawet probowala chrzakac jak swinka ...
Poza tym powstaly dwie rzeczy tajne, ktorych jeszcze pokazac tutaj nie moge, nad trzecia wlasnie pracuje ;)
 

This Post has No Comment

Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post