Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
No Comment Szufladki :
ze nic nie robie, to dzis garstka digi ;)
A jezeli chodzi o kraft - to rzeczywiscie - nie robie nic. Notes dla siostry zaczety - okladka jest, ale na tym mojej inwencji tworczej jakby dosc :/ A czas goni :/
Acha - i mam w koncu biurko :D Oj, rozpieszcza mnie moj chlop, rozpieszcza ;) Aa i zeby bylo smieszniej, to sie nagle okazalo, ze jedno biurko jest za male, zeby swobodnie pomiescic to, co do tej pory trzymalam w jednym duzym pudelku oraz po katach ... Jakies polki nad biurkiem by sie przydaly czy cos ...



Wszystkie elementy zassane z netu; zdjecie moje.


Tlo - zapytajnik ,
tag, ramka i wstazki - scrapkut_withlove,
lisc, alfabet - jmccarthy-ctgabs,
czcionka - Gilles`comic handwriting,
fotka by Muma.


Wszystkie elementy zassane z netu; fotka moja.
 

This Post has No Comment

Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post