Flickr lowe :

mumkaa_. Get yours at bighugelabs.com
15 komentarzy Szufladki : , , , ,
 _________________________________
Wszystkim tym, ktorych choc troche zmartwil komunikat, ze blog jest dostepny tylko dla wybranych czytelnikow, spiesze doniesc, ze to chwilowa akcja byla .... takie male wiosenne sprzatanie ;))) Troche namieszalam w kodzie HTML, co widac na drugi rzut oka, sprzatanie trwa nadal, paru linkow brak, dodam, w koncu mam wieksze zdjecia [strasznie wkurzaly mnie te male fotki, na ktorych nic nie widac, a wiadomo, ze nie kazdemu chce sie klikac, zeby powiekszyc ;) ] ...... aaaaa i najwiekszy plus tych paru godzin spedzonych przy kompie :/ to to, ze w koncu odkrylam jak uzywa sie nowego edytora tekstu o.O bo ja nawet nie wiedzialam, ze go moge miec o.O no coz .... czlowiek uczy sie przez cale zycie {przewracam oczami}. Jezeli ktos dojrzy wiecej nieprawidlowosci w dzialaniu bloga albo cus to plissss niech da znac, bo moze namieszalam wiecej niz widze ....

Zeby juz wiecej nie zanudzac - scrapy dwa :)))

Scrap ponizszy to scrap poniekad eksperymentalny - taka proba, czy uda mi sie inaczej niz zwykle [udalo mi sie? ], czyli inaczej niz zwykle = jak najmniej dodatkow itp.  Scrap mocno inspirowany ta praca Chelseavn. Scrap na cudnie zoltym papierze z kolekcji Meadow Sorbet [czy ja juz pisalam, ze kocham ten papier? ], projektu Makowki :**




snapshot


I jeszcze ten :

P is for play


Oba scrapy powstaly jednej nocy - taki mialam wtedy taki power, ze chcialam zabrac sie i za trzeci, ale godzina 1 na zegarku skutecznie odciagnela mnie od tego pomyslu hahaha
Scrap w kole mnie przesladuje, bo to juz kolejny taki {znow przewracam oczami}.


I jeszcze korzystajac z okazji, chcialabym zyczyc wszystkim tym, ktorzy zagladaja tu swiadomie ;) oraz tym, ktorzy znajduja sie tu calkiem przypadkowo Swiat spokojnych, zielonych i pogodnych, pelnych radosci i slonca. Kochani, Wesolych Swiat !!



I jeszcze baaaardzo dziekuje za kazde cieple slowo pod ostatnim postem  :***

Sciskam mocno
M.
 

This Post has 15 Comments

3 kwietnia 2010 07:28

Kochana ten drugi scrap mnie powalił na łopatki! wiosenny, energetyczny i na dodatek w kole, które za mną chodzi i chodzi...
Zdradzisz, proszę, jak udało Ci się powiększyć zdjęcia? próbowałam już tyle razy i nic..



3 kwietnia 2010 08:12

Niech to bedzie dobry czas !!
a scrapy cóż mistrzynią koloru i spokoju jesteś



3 kwietnia 2010 08:35

Cudne scrapy!!!

Radosnej, słonecznej Wielkanocy!!!



3 kwietnia 2010 09:14

Dziewczyny dziekuje serdecznie :****

Nathaly teraz wgrywam zdjecia z Flickra, i one same w sobie sa juz wieksze, ale dodatkowo rozmiar zmieniam w edytorze tekstu, w tym nowym, tam masz po kliknieciu w zdjecie do wybory bodajze 4 rozmiary zdjecia. kochana, podaj mi maila, to postaram sie dokladnie ci to wytlumaczyc:))):**



3 kwietnia 2010 11:17

jesteś geniuszem! czekam na dalsze instrukcje. (:
nataly.o@o2.pl
z góry bardzo dziękuję! (: *:



3 kwietnia 2010 17:13

Jak zwykle scrapy genialne! I podziwiam za majstrowanie przy blogu - u mnie to zawsze kończy się niepowodzeniem ;)

Wesołych Świąt!



3 kwietnia 2010 17:23

Zdrowych i spokojnych Świąt życzę :)



3 kwietnia 2010 19:47

Nathaly hehe juz pisze :**

Martyna - ja juz wiecej majstrowac nie bede hahaha nie dosc, ze wszystkie linki mi uciekly, to jeszcze mi sie data postu schowala itp :/ wiec nigdy juz wiecej haha
Tobie tez Wesolych !

Rudlis dziekuje i wesolych Swiat ! :*



4 kwietnia 2010 07:15

Scrapy już ochowałam i achowałam na flickrze :) Tak więc powtarzam swoje ochy i achy raz jeszcze :) i życze radosnych świąt :)



4 kwietnia 2010 21:50

Radości WIELKIEJ!!!

scrapy - cudne!



4 kwietnia 2010 21:52

Tusiu, Cynko dziekuje !! i Wesolego ! :**


dul

6 kwietnia 2010 13:42

Po zmianach bardzo na plus - ale przydałyby się linki do komentarzy na głównej. Chyba że ja ślepa jestem :).



6 kwietnia 2010 14:03

Dul ja wlasnie chcialabym, zeby linki do komentarzy byly po staremu, tak jak w starym szablonie bylo, ale tu wlasnie jest problem, yyyy bo w kodzie tak nieodwracalnie namieszalam ja, albo to wina bloggera, ze jakikolwiek szablon znow nie wezme to jest tak jak teraz .... :( i ni w zab nie moge tego odkrecic
musze sie przyzwyczaic, nooo chyba ze cos wymysle ;)))
buziaki :***



7 kwietnia 2010 19:44

Boski skrap!

Dzieki za wstawienie az tylu moich prac do inspiracji! Ale mi przyjemnosc zrobilas umieszczajac je wsrod takich cudownosci!

Z tymi komentarzami faktycznie namieszalas :)



7 kwietnia 2010 23:02

Marysiu, bo Ty jestes dla mnie niekonczaca sie inspiracja :*** z czajniczkiem walcze ;))))) dzis robie drugie podejscie hehe
co do bloga, mysle o przeniesieniu pod inny adres ....


Prześlij komentarz

Starszy post Nowszy post